Par Clonable

Clonable - jūsu tīmekļa vietņu un interneta veikalu klonēšanas un lokalizēšanas rīks.

E-mail
info[@]clonable.net
Tālruņa numurs
+31 492 77 52 69
Adrese

Biznesa centrs Gemert
Scheiweg 26
5421 XL Gemert

Clonable - Mūsu stāsts

No neapmierinātības līdz idejai un dotācijai.... visā pasaulē izmantots pārrobežu instruments?

Kā viena no Eiropas lielākajiem hokeja interneta veikaliem Hockeygear.eu partneris tiešsaistes mārketinga aģentūra Wecommerce jau kopš 2011. gada, kad sākām sadarboties, ir meklējusi veidus, kā veikt gudru un rentablu mārketingu. Mums nebija tādu milzīgu budžetu kā dažiem mūsu konkurentiem hokeja nozarē, tāpēc mums nācās izmēģināt labas stratēģijas un gudrus trikus, lai tomēr iegūtu tirgus daļu. Arī tāpēc, lai varētu pirkt lētāk un tādējādi gūt pietiekamu peļņu. Kad, sākot ar 2017. gadu, cenu kari kļuva arvien biežāki, mums bija jādomā, ko darīt, lai Hockeygear joprojām spētu izdzīvot tirgū. Pastāvīga zemo cenu saglabāšana negatīvi ietekmētu peļņu. Viens no alternatīviem risinājumiem bija daļēji izvairīties no cīņas un koncentrēties arī uz ārvalstu tirgu. Nepiešķirot absurdus reklāmas budžetus, bet cenšoties koncentrēties uz augstākām Google pozīcijām. Tomēr hokejs daudzās valstīs nav ļoti populārs sporta veids, tāpēc tas bija jādara ļoti rentabli. Francijas interneta veikalam, kura potenciālais apgrozījums dažu gadu laikā var sasniegt vairākus desmitus tūkstošu eiro, nav daudz laika un naudas, kas būtu pieejami tīmekļa vietnes izveidei un uzturēšanai.

Vācu, angļu, franču un spāņu valoda... bet ne flāmu veikals.

Mēs sākām ar vācu un angļu valodas interneta veikalu, jo hokeja tirgi tur bija diezgan labi attīstīti. Vēlāk tika pievienots spāņu un franču veikals. Beļģu veikalu pagaidām neveidojām, jo arī to uzturēt būtu pārāk liels darbs. 2009. gadā Beļģijas hokeja asociācijā bija tikai 23 000 biedru. Ar papildu holandiešu veikalu, kas paredzēts Flandrijai, mēs sasniegtu tikai nelielu daļu no mūsu hokeja biedru skaita Nīderlandē (240 000), un tāpēc, iespējams, tas nebija tā vērts. Tomēr Beļģijas tirgus strauji attīstījās, un mums kā tiešsaistes mārketinga speciālistiem, kas lielu uzmanību pievērš SEO, bija ļoti žēl, ka ar Hockeygear.eu mēs faktiski tik tikko iekļāvāmies Google rezultātos Beļģijā. Tāpēc sāka niezēt, lai ar to kaut ko darītu. Galu galā Nīderlandē viss bija pareizi sagatavots SEO, un Flandrijā tas neko daudz nemainīja.

Tikai kopēt un uzturēt pārāk dārgi tādam mazam tirgum kā Flandrija.

Beļģijas hokeja izlase līdz 16 gadiem uzvar 2004. gada Eiropas čempionātā

Tomēr katru reizi nonācām pie secinājuma, ka nav vērts izveidot (kopēt no holandiešu valodas), uzturēt un mitināt šo interneta veikalu. Tas viegli izmaksātu desmit tūkstošus eiro gadā, kas cenu karu laikā, kad peļņa tik un tā nav liela, ir diezgan liels ieguldījums. Tomēr 2019. gadā, kad kopā ar mūsu tolaik 18 gadus veco programmētāju Bas van den Boom sākām prāta vētru par to, kā mēs varētu atrisināt šo problēmu, radās visdažādākās iespējas. Van den Booma programmēšanas zināšanas tika apvienotas ar mūsu zināšanām un pieredzi tiešsaistes mārketingā, un radās Clonable pamats.

Testēšana Clonable

Pēc tam šī ideja tika izmēģināta vairākos mūsu pašu vadītos interneta veikalos, proti, Ippontime.be, Spiruella.be un Hockeygear.be. Mēs pievienojām arī viena mūsu klienta interneta veikalu, kuram šī ideja arī patika. Plotterwinkel.nl jau bija Beļģijas veikals, taču tā uzturēšana aizņēma pārāk daudz laika salīdzinājumā ar ģenerētajiem pasūtījumiem. Kad īpašnieks uzzināja par mūsu jauno metodi, viņš bija gatavs pāriet uz citu metodi. 2020. gads tika veltīts profesionalizācijai, vienkārša paneļa izveidei klientiem un mūsu pašu tiešsaistes mārketinga aģentūras Wecommerce klientu pārliecināšanai, lai ar vēl vairāk datiem un piemēriem varētu pierādīt citiem, ka rīks darbojas un dara tieši to, kam tas ir paredzēts: ietaupa laiku vietnes izveidei un uzturēšanai, piesaista papildu apmeklētājus, izmantojot SEO, un nodrošina lokalizāciju. Un ne tikai Beļģijai, arī kloniem no Vācijas līdz Austrijai vai, piemēram, no Spānijas līdz Argentīnai.

Tulkošanas funkcija

2021. gadā prāta vētras laikā mums radās ideja pārbaudīt, vai mēs varētu nodrošināt arī tulkojumus, un arī mūsu klienti bieži jautāja, vai nebūtu iespējams tulkot saturu. Tas ļautu viņiem vēl vairāk paplašināt savu interneta veikalu. Tas izklausās gandrīz pārāk labi, lai būtu patiesība, taču šī funkcija tika pievienota nekavējoties. Šī tulkošanas funkcija nodrošināja, ka Clonable tika pievērsta liela uzmanība. Pēc divām ļoti veiksmīgām dienām izstādē Webwinkel Vakdagen Utrehtā, kur pirmo reizi prezentējām Clonable ar tulkošanas funkciju, mēs pamanījām, cik liela ir interese un pieprasījums pēc tās. Īpaši tāpēc, ka mēs izveidojām arī funkciju, kas 5 minūšu laikā ļauj izveidot demo vietni ar tulkojumu katrai vietnei.

Konkurenci veicinošs

Izmantojot vietni Clonable, pat maziem uzņēmumiem ir iespējams efektīvi un rentabli izpētīt iespējas pārdot ārzemēs. Tad tie varēs konkurēt ar lielajiem starptautiskajiem uzņēmumiem, neveicot milzīgus ieguldījumus, kas tikai palielinās konkurenci pasaulē. Laiks, kad pārdošana ārzemēs notika tikai ar tādu monopolu kā Amazon starpniecību, noteikti ir beidzies.....

2021. gada otrajā pusgadā gaidāma turpmāka klientu izaugsme un rīka iespēju paplašināšana. Turklāt mēs cītīgi strādājam, lai kļūtu pazīstamāki. RVO jau ir piešķīrusi subsīdiju inovācijai, Clonable ir izvēlēts par "Daudzsološāko jaunuzņēmumu 2021", un Innovation House De Peel ir paudis atbalstu mūsu instrumentam.

Starptautiskās uzņēmējdarbības nākotne ir gaiša....nākotne ir Clonable!

Nils Arts, Bas van Schijndel un Bas van den Boom,