Par Clonable

Clonable - jūsu tīmekļa vietņu un interneta veikalu klonēšanas un lokalizēšanas rīks.

E-pasts
info[@]clonable.net
Tālruņa numurs
+31 492 77 52 69
Adrese

Biznesa centrs Gemert
Scheiweg 26
5421 XL Gemert

Pāri robežai

Pāri robežai

Vai domājat par savas vietnes vai interneta veikala paplašināšanu ārzemēs? Vai arī ārvalstu patērētāji paši zina, kā atrast jūsu vietni? Tās ir labas ziņas, jo tas nozīmē, ka jūs augat. Citos tirgos ir citas problēmas. Šajā emuāra ierakstā lasiet, kas jums jāņem vērā.

Pārsniedziet savas robežas

Pateicoties starptautiskās e-komercijas tirgus izaugsmei, mēs aizvien vieglāk pasūtām preces no ārzemēm. Starptautiskās platformas attīstās neticamā ātrumā. Tas atspoguļojas arī "tuvās darbavietas" popularitātē: lielie uzņēmumi arvien biežāk pārvieto savas noliktavas no lielām valstīm, piemēram, Ķīnas, uz vietām, kas atrodas tuvāk viņu dzīvesvietai. Tas ir saistīts ar piegādes drošību un visas ķēdes ilgtspēju. Piemēram, modes jomā ražošana tiek pārcelta no Āzijas uz Turciju vai Portugāli. Ķēdes saīsināšana ir ļoti orientēta uz Eiropu.

Pateicoties šai izaugsmei, Nīderlandes interneta veikaliem ir liels tirgus: eiropieši aizvien vairāk iepērkas pāri robežām. 13% Nīderlandes interneta veikalu apmeklētāju nāk no ārzemēm. Paredzams, ka šī izaugsme turpināsies: pēc 10 gadiem tiesību akti un noteikumi būs daudz saskaņotāki un vairāk vērsti uz pārrobežu uzņēmējdarbību, padarot pasūtījumus ārvalstīs vēl vieglāk un ātrākus. Tomēr ir svarīgas lietas, kas jāpatur prātā. Tikai ES ir 27 valstis, un katrai no tām ir savi noteikumi un preferences. Tāpēc ir svarīgi iepazīties ar valsti, uz kuru vēlaties doties. Šeitlasiet par dažādām valstīm un to, kam jāpievērš uzmanība.

Nīderlandes interneta veikalu apmeklētāju nāk no ārzemēm.

Pāri robežai ar PostNL

Ja ārzemju pircējiem ir svarīga kāda lieta, tad tā ir uzticamība. Jāņem vērā, vai pirkšana no ārvalstu tīmekļa vietnes ir tikpat uzticama kā pirkšana no vietējās vietnes. Tas galvenokārt ir atkarīgs no pasūtījuma nosūtīšanas un atgriešanas veida. Klientam ir jābūt pārliecinātam, ka viņa sūtījums tiks piegādāts labā stāvoklī un ka to būs viegli atgriezt, ja tas būs neapmierinošs. Turklāt ikviens vēlas zināt, kad viņa sūtījums tiks nogādāts, tāpēc arī iespēja izsekot un izsekot ir viena no prasībām.

Piegāde

Par laimi, mūsdienās ir gandrīz tikpat vienkārši nosūtīt savus produktus pāri robežai kā Nīderlandē. PostNL piedāvā uzticamu un vienkāršu paku nosūtīšanas pakalpojumu ārzemēs. To varat izdarīt, izmantojot savu uzticamo un esošo PostNL kontu vai izveidojot kontu. PostNL piedāvā dažādus piegādes risinājumus atkarībā no pakas lieluma. Līdz 2 kg smagiem sūtījumiem tie piedāvā gudru risinājumu, ko sūta, izmantojot lētāku tīklu. Kontā visas muitas veidlapas tiek ģenerētas automātiski. Ir iespējams arī sasaistīt savu interneta veikalu ar PostNL kontu. Tas jums automātiski ģenerēs piegādes etiķetes, kas ir viegli, vai ne?

Vienkāršas atgriešanas risinājums veicina atkārtotu uzņēmējdarbību

Vairāk nekā 10 % no visiem pasūtījumiem tiek atgriezti. Sporta un spēļu precēm tas ir pat 15 %, bet apģērbiem un apaviem - ne mazāk kā 25 %! Tāpēc ļoti svarīgs ir labs un uzticams atgriešanas process. Arī jūsu starptautiskais klients labprātāk iegādāsies preci, ja zinās, ka varēs bez problēmām atgriezt pirkumu. Par laimi, PostNL piedāvā labu pakalpojumu arī šajā jomā. Sadarbojoties ar uzticamiem partneriem ārzemēs, vienmēr ir pieejams izkraušanas punkts tuvumā un iespēja saņemt savākto atpakaļ. Atkarībā no sūtījuma svara ir paredzēta atbilstoša atgriešanas procedūra. Turklāt Eiropā ir iespējams sekot līdzi atgrieztajiem sūtījumiem, izmantojot izsekošanas un izsekošanas sistēmu.

Izsekošana un izsekošana

Ar PostNL jūsu pakas var pilnībā izsekot, izmantojot iespēju izsekot un izsekot, turklāt ne mazāk kā 7 valodās! Tas klientiem sniedz pārliecību: viņi vienmēr zina, kur atrodas sūtījums. Kā minēts iepriekš, PostNL piedāvā arī sūtījumu atpakaļnosūtīšanas izsekošanas iespēju. Tas ļauj jums pašiem sekot līdzi peļņas rādītājiem un zināt, kad tos varat sagaidīt. Ja kopā ar savu interneta veikalu piedāvāsiet iespēju izsekot un izsekot, tas radīs lielāku uzticēšanos, kas netieši nodrošinās, ka ārvalstu klienti ātrāk iegādāsies preces no jūsu veikala.

Ilgtspēja

Papildus uzticamībai ilgtspējība ir arī svarīga pasūtīšanas ārvalstīs pamatvērtība. Ja tagad patērētāji izvēlas bezmaksas un ātru piegādi, nākotnē ilgtspējīgas piegādes iespējas būs visizplatītākais veids, kā patērētāji saņems sūtījumu. Lielākajā daļā Eiropas valstu vairāk nekā 85 % patērētāju uzskata, ka iepakojumam jābūt pārstrādājamam, un vairāk nekā 40 % dod priekšroku ilgtspējīgai piegādei. Pēcdesmitgadiempatērētāji vienkārši uzskatīs, ka katrs sūtījumsiriepakots ilgtspējīgi .Tāpēc ir svarīgi, lai pircējs gūtu priekšstatu par savu sūtījumu un atgriežamo preču CO2 emisijām. Ir ļoti svarīgi, lai jūsu starptautiskajiem klientiem būtu arī labs ilgtspējīgs piedāvājums, piemēram, CO2 neitrāla uzglabāšana un piegāde. PostNL arī šajā jomā piedāvā labus pakalpojumus: tā starptautiskais šķirošanas centrs IMEC ir pilnībā CO2 neitrāls, un uzņēmums pēta videi draudzīgas gaisa transporta iespējas sūtījumiem ārpus Eiropas.