E-komercija Itālijā
Itālija ir viens no visstraujāk augošajiem e-komercijas tirgiem Eiropā. Tā kā itāļi sāka iepirkties tiešsaistē vēlāk, joprojām ir daudz vietas jauniem pakalpojumu sniedzējiem. Ar vairāk nekā 60 miljoniem iedzīvotāju tā ir interesants tirgus Nīderlandes uzņēmējiem. 2021. gadā ne mazāk kā 38 % Itālijas e-komercijas veidos pirkumi ārzemēs. Itāļiem ir svarīga piegāde: viņi sagaida bezmaksas piegādi dārgiem produktiem un pirms pirkuma veikšanas vēlas saņemt skaidru informāciju par piegādes izmaksām. To ņemiet vērā, uzsākot Itālijas interneta veikala vai tīmekļa vietnes izveidi.

3 populārākie pirkumi tiešsaistē ārzemēs:
- Ķīna
- Vācija
- Apvienotā Karaliste
3 galvenās produktu kategorijas:
- Apģērbi un apavi (31%)
- Elektronika (28%)
- Māja un dārzs (14%)
3 iecienītākie maksājumu veidi:
- Digitālais maks (Paypal, Allpay; 37%)
- Maksājumu karte (29%)
- Kredītkarte (24%)
Skaitļi: Starptautiskās Pasta sadarbības (IPC)veiktais pārrobežu e-komercijas pircēju pētījums
Trust
Tā kā Itālijas e-komercija vēl ir salīdzinoši jauna, uzticēšanās joprojām ir zema. Daudzi patērētāji joprojām ir noraizējušies par iepirkšanās tiešsaistē drošību. Tāpēc ir svarīgi nodrošināt, lai jūsu interneta veikalā itāļu klienti justos droši. To var panākt, cita starpā:
- Pareizā maksāšanas metode
- Laba klientu apkalpošana, protams, itāļu valodā
- Vienkāršs atgriešanas process
- Teksts itāļu valodā
Jāatzīmē arī tas, ka Itālijas patērētāji ilgi domā par pārdošanu, pirms to apstiprina. Viņi to dara, piemēram, ievietojot preces iepirkumu grozā, bet vēl tās nepērkot. Tāpēc, ja paplašināties Itālijā, ir ieteicams savā vietnē iekļaut "vēlmju saraksta" iespēju.