Vēlaties nodrošināt izcilu starptautisko klientu apkalpošanu? Šeit ir 8 padomi, kas palīdzēs jums sākt!
Skaidrs, ka klientu apkalpošana ir ļoti svarīga jebkuram uzņēmumam. Tomēr vēl svarīgāk ir nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu, ja strādājat ar klientiem no visas pasaules. Galu galā šis ir tirgus ar īpašām vajadzībām un prasībām, un ir ļoti svarīgi to pienācīgi risināt, lai nodrošinātu, ka jūsu starptautiskie klienti ir apmierināti. Ir daži papildu apsvērumi, kas jums jāņem vērā, kad runa ir par starptautisko klientu apkalpošanu. Šeit ir astoņi padomi, kas palīdzēs jums gūt panākumus:
1. Tulkot un lokalizēt saturu
Viena no svarīgākajām lietām, ko varat darīt, lai nodrošinātu lielisku starptautisko klientu apkalpošanu, ir lokalizēt saturu. Tas vienkārši nozīmē tulkošanu dažādās valodās. Tas nozīmē, ka saturs ir atbilstošs un noderīgs klientiem dažādās valstīs un kultūrās. Ar Clonable varat viegli tulkot visu vietnes saturu.
2. Starptautisko klientu apkalpošanas pārstāvju pieņemšana darbā
Vēl viens veids, kā nodrošināt labu starptautisko klientu apkalpošanu, ir pieņemt darbā klientu apkalpošanas pārstāvjus, kuri pārzina jūsu mērķa tirgu kultūru un valodas. Tādējādi viņiem būs vieglāk saprast un sazināties ar jūsu klientiem.
3. Izmantojiet Google Analytics, lai noteiktu, kādas ir jūsu starptautisko klientu apkalpošanas vajadzības.
Google Analytics var būt vērtīgs rīks, lai izprastu jūsu starptautisko klientu vajadzības. Izpētot, piemēram, no kādām valstīm viņi nāk, kādu valodu lieto un kurās lapās pavada visvairāk laika, varat labāk saprast, kādas izmaiņas jāveic klientu apkalpošanas stratēģijā.
4. Dārgu dzimtās valodas tulkošanas pakalpojumu izmantošana, ja tas ir absolūti nepieciešams.
Dažkārt, ja nepieciešams, mašīntulkošana var paveikt šo darbu tikpat labi. Tātad, ja vien jums nav nepieciešams pilnīgi nevainojams risinājums, nav nepieciešams pārmaksāt naudu.
5. Starptautisko klientu apkalpošanas ārpakalpojumu izmantošana
Ārpakalpojumu izmantošana ir lielisks veids, kā nodrošināt izcilu starptautisku klientu apkalpošanu, nepieņemot darbā un neapmācot vairākus jaunus klientu apkalpošanas darbiniekus. Ir vairāki uzņēmumi, kas specializējas klientu apkalpošanā uzņēmumiem ar starptautiskiem klientiem.
6. Pakalpojumu e-pasta vēstuļu tulkošanai izmantojiet mākslīgā intelekta tulkošanas programmatūru
Ja meklējat veidu, kā nodrošināt lielisku starptautisko klientu apkalpošanu, netērējot daudz naudas, apsveriet iespēju atbalsta e-pasta vēstuļu tulkošanai izmantot mākslīgā intelekta tulkošanas programmatūru. Šāda veida programmatūra ir izstrādāta, lai ātri un viegli nodrošinātu precīzus tulkojumus.
7. Izmantojiet sociālos plašsaziņas līdzekļus
Sociālie plašsaziņas līdzekļi ir lielisks veids, kā uzturēt saikni ar starptautiskajiem klientiem. Pārliecinieties, ka esat pārstāvēts galvenajās sociālo mediju platformās un pārvaldāt tās dažādās valodās. Šādā veidā varat informēt savus starptautiskos sekotājus par piedāvājumiem, jauniem produktiem un citiem svarīgiem atjauninājumiem.
8. Piedāvājiet tērzēšanu un videozvanus
Izmantojiet tērzēšanas un e-pasta atbalsta iespējas. Tas ļauj starptautiskajiem klientiem ātri un vienkārši sazināties ar jūsu klientu apkalpošanas komandu neatkarīgi no viņu atrašanās vietas. Ja vēlaties, lai jūsu starptautiskie klienti ar jums sarunātos klātienē, piedāvājiet videozvanu, izmantojot, piemēram, Skype vai Zoom rīku. Šādā veidā varat palīdzēt saviem klientiem viņiem ērtākajā veidā.