Tirgus vietu priekšrocības un trūkumi starptautiskiem e-komercijas uzņēmumiem
Starptautiskajiem e-komercijas uzņēmumiem, ienākot tiešsaistes tirgū, ir daudz kas jāņem vērā. Ir pieejami daudzi varianti, un katram no tiem ir savas priekšrocības un trūkumi. Šajā rakstā mēs aplūkojam tirdzniecības vietu priekšrocības un trūkumus starptautiskiem e-komercijas uzņēmumiem.
Priekšrocība: sasniedzamība, ātra ienākšana jaunos tirgos
Pirmā un, iespējams, visredzamākā tirgus priekšrocība ir tā sasniedzamība. Tirgus var palīdzēt jums apgūt jaunus tirgus un sasniegt plašāku auditoriju, nekā jūs pats varētu. Tas ir īpaši vērtīgi uzņēmumiem, kas tikai sāk darboties e-komercijas jomā.
Ieguvums: jaunu produktu un cenu testēšana
Vēl viena tirgus priekšrocība ir tā, ka tas var būt mazāk riskants un lētāks veids, kā pārbaudīt jaunus produktus un cenu noteikšanas stratēģijas. Tirgus piedāvā ātrus testu rezultātus un zemus tehniskos šķēršļus ienākšanai tirgū. Tas var būt lielisks veids, kā iegūt atsauksmes par saviem produktiem un uzņēmējdarbību, pirms ieguldīt daudz laika un naudas, lai izveidotu savu e-komercijas platformu.
Trūkums: zaudēta kontrole
Tomēr ir arī daži tirgus vietņu trūkumi, par kuriem uzņēmumiem būtu jāzina. Viens no tiem ir tas, ka, visticamāk, jums būs mazāka iespēja kontrolēt sava zīmola pieredzi. Klienti no tirgus sagaida, ka jums būs jāatbilst viņu vēlmēm, piemēram, attiecībā uz pakalpojumu pieprasījumiem, piegādes termiņiem un preču atgriešanu. Tas var būt sarežģīti, ja esat pieradis pilnībā kontrolēt savu klientu pieredzi.
Trūkums: Klientu dati no tirgus
Vēl viens trūkums ir tas, ka tirdzniecības vietas apkopotie klientu dati pieder tirdzniecības vietai, nevis jums. Tas var apgrūtināt labas klientu lojalitātes veidošanu. Tas var apgrūtināt ilgtermiņa attiecību veidošanu ar klientiem. No otras puses, tirdzniecības vieta var viegli sazināties ar jūsu produktu klientiem, un, ja tai ir citi tā paša produkta piedāvātāji, šī tirdzniecības vieta var arī nolemt nosūtīt jūsu klientus pie konkurenta. Un tirgus var pat nolemt iekļaut šos produktus savā sortimentā, jo, pamatojoties uz jūsu datiem, tas ir pārliecinājies, ka tas ir izdevīgi.
Trūkumi: dizains un serviss
Visbeidzot, jūs varat būt atkarīgs no tirgus dizaina un pakalpojumu sniegšanas, un tas var radīt problēmas, ja tirgus mainās vai tiek slēgts.
Pieņemot lēmumu par to, vai izmantot vai neizmantot e-komercijas tirgu savam starptautiskajam e-komercijas uzņēmumam, rūpīgi izsveriet visus "par" un "pret". Apsveriet savus uzņēmējdarbības mērķus un to, ko cerat sasniegt. Ja meklējat ātru veidu, kā sasniegt jaunu tirgu, lieliska iespēja var būt tirgus. Taču, ja jūsu mērķis ir veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem, labāk apsvērt citas iespējas.