Pāri robežai
Vai domājat par savas vietnes vai interneta veikala paplašināšanu ārzemēs? Vai arī ārvalstu patērētāji paši zina, kā atrast jūsu vietni? Tās ir labas ziņas, jo tas nozīmē, ka jūs augat. Citos tirgos ir citas problēmas. Šajā emuāra ierakstā lasiet, kas jums jāņem vērā.
Pārsniedziet savas robežas
Pateicoties starptautiskās e-komercijas tirgus izaugsmei, mēs aizvien vieglāk pasūtām preces no ārzemēm. Starptautiskās platformas attīstās neticamā ātrumā. Tas atspoguļojas arī "tuvās darbavietas" popularitātē: lielie uzņēmumi arvien biežāk pārvieto savu noliktavu darbību no lielām valstīm, piemēram, Ķīnas, uz tuvākām vietām. Tas ir saistīts ar piegādes drošību un visas ķēdes ilgtspējības uzlabošanu.
Piemēram, modes jomā ražošana tiek pārcelta no Āzijas uz Turciju vai Portugāli. Šīs izaugsmes rezultātā Nīderlandes interneta veikaliem ir liels tirgus: eiropieši aizvien vairāk iepērkas pāri robežām. 13 % Nīderlandes interneta veikalu apmeklētāju nāk no ārvalstīm. Paredzams, ka šī izaugsme turpināsies: pēc 10 gadiem likumi un noteikumi būs daudz saskaņotāki un vairāk vērsti uz pārrobežu uzņēmējdarbību, padarot pasūtīšanu ārzemēs vēl vienkāršāku un ātrāku. Tomēr ir svarīgas lietas, kas jāpatur prātā. ES vien ir 27 valstis: katrai no tām ir savi noteikumi un preferences. Tāpēc ir svarīgi iepazīties ar valsti, uz kuru vēlaties doties. Piemēram, izlasiet šo rakstu par to, kā izmantot Interneta veikals Vācijas tirgū vislabāk ievadīt.
Pāri robežai ar PostNL
Ja ārzemju pircējiem ir svarīga kāda lieta, tad tā ir uzticamība. Jāņem vērā, vai pirkšana no ārvalstu tīmekļa vietnes ir tikpat uzticama kā pirkšana no vietējās vietnes. Tas galvenokārt ir atkarīgs no pasūtījuma nosūtīšanas un atgriešanas veida. Klientam ir jābūt pārliecinātam, ka viņa sūtījums tiks piegādāts labā stāvoklī un ka to būs viegli atgriezt, ja tas būs neapmierinošs. Turklāt ikviens vēlas zināt, kad viņa sūtījums tiks nogādāts, tāpēc arī iespēja izsekot un izsekot ir viena no prasībām.
Piegāde
Par laimi, mūsdienās ir gandrīz tikpat vienkārši nosūtīt savus produktus pāri robežai kā Nīderlandes iekšienē. PostNL piedāvā uzticamu un vienkāršu pakalpojumu, lai nosūtītu savus sūtījumus uz ārzemēm. To var viegli izdarīt, izmantojot savu uzticamo un esošo PostNL kontu vai arī izveidojot kontu. Atkarībā no sūtījuma lieluma PostNL piedāvā dažādus sūtīšanas risinājumus. Sūtījumiem līdz 2 kg tie piedāvā gudru risinājumu, ko sūta, izmantojot ekonomiskāku tīklu. Konta ietvaros visas muitas veidlapas tiek ģenerētas automātiski. Ir iespējams arī sasaistīt savu interneta veikalu ar PostNL kontu. Tas jums automātiski ģenerē nosūtīšanas etiķetes, viegli, vai ne?
Vienkāršas atgriešanas risinājums veicina atkārtotu uzņēmējdarbību
Vairāk nekā 10 % no visiem pasūtījumiem tiek atgriezti. Sporta un spēļu precēm tas ir pat 15 %, bet apģērbiem un apaviem - 25 %! Tāpēc ļoti svarīgs ir labs un uzticams atgriešanas process. Arī jūsu starptautiskais klients iepirksies ātrāk, ja zinās, ka var bez problēmām atgriezt pirkumu. Par laimi, arī PostNL piedāvā labu pakalpojumu šajā jomā. Sadarbība ar uzticamiem partneriem ārzemēs, vienmēr tuvumā esošs sūtījumu nodošanas punkts un atgriešanas iespēja. Atkarībā no sūtījuma svara ir paredzēta atbilstoša atgriešanas procedūra. Turklāt Eiropā ir iespējams izsekot atgrieztajām sūtījumiem, izmantojot iespēju izsekot un izsekot.
Izsekošana un izsekošana
Ar PostNL jūsu pakas var pilnībā izsekot, izmantojot iespēju izsekot un izsekot 7 valodās! Tas klientiem sniedz pārliecību: viņi vienmēr zina, kur atrodas sūtījums. Turklāt, kā jau minēts iepriekš, PostNL piedāvā arī sūtījumu izsekošanu un izsekošanu atgriešanai. Tas ļauj jums pašiem izsekot sūtījumu atgriešanu un zināt, kad tos gaidīt. Tādējādi, ja jūs piedāvāsiet iespēju izsekot un izsekot sūtījumiem savā interneta veikalā, tas radīs lielāku uzticēšanos, kas netieši nodrošinās arī to, ka ārvalstu klienti biežāk iegādāsies preces jūsu veikalā.
Ilgtspēja
Papildus uzticamībai ilgtspējība ir arī svarīga pasūtīšanas ārvalstīs pamatvērtība. Ja tagad patērētāji izvēlas bezmaksas un ātru piegādi, tad nākotnē ilgtspējīgas piegādes iespējas būs visizplatītākais veids, kā patērētāji vēlas saņemt sūtījumu. Lielākajā daļā Eiropas valstu vairāk nekā 85 % respondentu uzskata, ka iepakojumam jābūt pārstrādājamam, un vairāk nekā 40 % dod priekšroku ilgtspējīgai piegādei. Pēc desmit gadiem patērētāji vienkārši uzskatīs, ka katrs sūtījums ir iepakots ilgtspējīgi. Tāpēc ir svarīgi, lai pircēji saprastu, kādu oglekļa dioksīda emisijas nospiedumu atstāj viņu sūtījumi un atgrieztie sūtījumi. Ir ļoti svarīgi, lai arī jūsu starptautiskajiem klientiem būtu labs ilgtspējīgs piedāvājums, piemēram, CO2 neitrāla uzglabāšana un piegāde. PostNL piedāvā labus pakalpojumus arī šajā jomā: tās starptautiskais šķirošanas centrs IMEC ir pilnīgi CO2 neitrāls, un tā pēta videi draudzīgas gaisa transporta iespējas sūtījumiem ārpus Eiropas.