Meklētājprogrammu optimizācija Vācijai: daži padomi un triki
Ja plānojat veikt uzņēmējdarbību Vācija, ir svarīgi labi pārzināt Vācijas e-komercijas vidi. Šajā rakstā mēs aplūkojam visu, kas jums jāzina par e-komerciju Vācijā, sākot no populārākajām e-komercijas vietnēm un produktu kategorijām līdz tiešsaistes maksājumu metodēm un mobilajai komercijai. Mēs arī aplūkojam dažus no svarīgākajiem e-komercijas pasākumiem, kas notiek Vācijā, un to, kā sasniegt Vācijas e-komercijas klientus, izmantojot sociālos plašsaziņas līdzekļus un citus kanālus.
Izmērs
Vispirms aplūkosim Vācijas e-komercijas tirgus lielumu. Saskaņā ar neseno Statista ziņojumu Vācijas e-komercijas tirgus vērtība pašlaik ir aptuveni 62,9 miljardi ASV dolāru. Tas padara to par piekto lielāko e-komercijas tirgu pasaulē, ierindojoties tikai aiz ASV, Ķīnas, Japānas un Apvienotās Karalistes. Paredzams, ka tuvākajos gados šis tirgus vēl vairāk pieaugs, līdz 2022. gadam sasniedzot 79,6 miljardu ASV dolāru vērtību.
Tīmekļa vietnes
Runājot par e-komerciju Vācijā, ir dažas populāras vietnes, kas izceļas starp pārējām. Populārākā e-komercijas vietne Vācijā ir Amazon, tai seko eBay un Otto. Citas populāras vietnes ir Zalando, AliExpress un Rakuten.
Produktu kategorijas
E-komercija Vācijā ir strauji augoša nozare, un, ja plānojat veikt uzņēmējdarbību šajā valstī, ir svarīgi labi pārzināt vietējo e-komercijas vidi. Preču kategoriju ziņā Vācijas patērētāji visvairāk tērē apģērbiem un apaviem. Tālāk seko grāmatas, elektronika un mēbeles. Tas liecina, ka Vācijas patērētāji ir ļoti ieinteresēti modē un elektroniskajās ierīcēs.
Turklāt arvien populārākas kļūst arī dažas nišas produktu kategorijas, piemēram, veselības un labsajūtas produkti un ilgtspējīgi produkti. Tas liecina par to, ka Vācijas patērētāji arvien vairāk domā par savu veselību un vidi un vēlas šos aspektus iekļaut pirkumos.
Maksājuma metodes
Runājot par tiešsaistes maksājumu metodēm, redzam, ka Vācijas patērētāji dod priekšroku norēķiniem ar kredītkartēm. Pēc tam seko PayPal un bankas pārskaitījumi. Tas liecina, ka Vācijas patērētāji uzticas tiešsaistes maksājumu drošībai un labprāt izmanto dažādas maksājumu iespējas.
Mobilā komercija
Mobilā komercija kļūst arvien populārāka arī Vācijā. Vairāk nekā 50 % Vācijas patērētāju tagad iepērkas, izmantojot viedtālruņus. Tas nozīmē, ka mazumtirgotājiem jākoncentrējas uz mobilo ierīču lietošanas pieredzi, lai panāktu un saglabātu apmierinātus klientus.
Notikumi
Visbeidzot, Vācijā notiek vairāki svarīgi e-komercijas pasākumi. To vidū ir dmexco konference, Online Trade Kongress un izstāde Internet World Expo. Šie pasākumi ir galvenās platformas, kur e-komercijas uzņēmumi var prezentēt sevi, dalīties ar zināšanām un veikt darījumus.
Vācijas tirgus ir viens no lielākajiem un nozīmīgākajiem Eiropā, tāpēc nav nekāds pārsteigums, ka uzņēmumi vēlas optimizēt savas vietnes, lai tās tiktu ierindotas Vācijas meklētājprogrammās. Tomēr SEO process Vācijā ir nedaudz atšķirīgs nekā citos tirgos valsts valodas un kultūras īpatnību dēļ. Šeit ir sniegti daži padomi un ieteikumi, kas palīdzēs jums sākt SEO Vācijā.
1. Iepazīstiet savu auditoriju
Pirmais solis efektīvas SEO stratēģijas izveidē ir izprast savu auditoriju. Vācijā ir svarīgi apzināties valsts demogrāfisko situāciju. Vācijā dzīvo 82 miljoni cilvēku, un lielākā daļa iedzīvotāju koncentrējas lielākajās pilsētās - Berlīnē, Hamburgā un Minhenē. Vidējais Vācijas interneta lietotājs ir labi izglītots un ar augstiem rīcībā esošajiem ienākumiem.
2. Veiciet atslēgvārdu izpēti
Kad zināt, kas ir jūsu mērķauditorija, varat sākt pētīt, kādus atslēgvārdus viņi izmanto, lai meklētu tādus produktus un pakalpojumus kā jūsu. Labākais veids, kā to izdarīt, ir izmantot tādu rīku kā Google AdWords atslēgvārdu plānotājs. Tas palīdzēs jums identificēt atbilstošus atslēgvārdus ar lielu meklēšanas apjomu.
3. Mājas lapas satura optimizēšana
Kad esat izveidojis mērķa atslēgvārdu sarakstu, varat sākt optimizēt vietnes saturu šiem atslēgvārdiem. Tas nozīmē iekļaut atslēgvārdus vietnes tekstā, virsrakstos, virsrakstos un metadatos. Tomēr ir svarīgi nepārspīlēt, jo tas var izraisīt jūsu satura sodīšanu no Google puses. Labs īkšķa noteikums ir saglabāt atslēgvārdu blīvumu aptuveni 2-3%.
4. Izveidojiet augstas kvalitātes saturu
Papildus esošā vietnes satura optimizēšanai ir svarīgi regulāri veidot jaunu augstas kvalitātes saturu. To var veidot kā emuāru ierakstus, infografikas vai video saturu. Tas ne tikai palīdzēs uzlabot jūsu SEO, bet arī sniegs jūsu vietnes apmeklētājiem kaut ko jaunu un interesantu lasīšanai vai skatīšanai.
5. Veiciniet savu saturu
Kad esat izveidojis lielisku jaunu saturu, ir svarīgi to popularizēt. To var izdarīt, izmantojot sociālos plašsaziņas līdzekļus, e-pasta mārketingu un apmaksātu reklāmu. Veicinot savu saturu, jūs sasniedzat plašāku auditoriju un palielināt iespējas, ka jūsu saturs tiks kopīgots.
6. Uzraugiet savu progresu
Visbeidzot, ir svarīgi uzraudzīt savu progresu un, ja nepieciešams, pielāgot SEO stratēģiju. To var izdarīt, sekojot savas vietnes datplūsmai un vietnes reitingiem Google meklētājā. Uzraugot savu progresu, jūs varat redzēt, vai jūsu centieni ir efektīvi un kur varat veikt uzlabojumus. Ātri reaģējot uz izmaiņām meklēšanas rezultātos, varat nodrošināt, ka jūsu vietne turpina darboties un tiek rādīta augstāk meklēšanas rezultātos. Turklāt tas ļauj arī reaģēt uz izmaiņām jūsu mērķauditorijas meklēšanas paradumos un meklēšanas terminos. Īsāk sakot, lai SEO stratēģija būtu veiksmīga, ir nepieciešama progresa uzraudzība.