Kāpēc pārrobežu stratēģijā apsvērt mazākas valodas?
Eiropas uzņēmumam, kas vēlas paplašināties pāri robežām, ir svarīgi apsvērt iespēju paplašināt darbību ne tikai Eiropas visplašāk izplatītajās valodās, bet arī citos tirgos, piemēram. Angļu valodā, Spāņu, Vācu, franču un itāļu valodā. Lai gan šīs valodas tradicionāli tiek uzskatītas par vispraktiskāko tulkošanas izvēli, ir daudz citu iespēju un priekšrocību, kas paveras, paplašinot darbību citos tirgos. Mazākas valodas sākumā var šķist mazāk pievilcīgas, taču jūs patiešām varat izmantot to priekšrocības. Bet kā? Mēs to sīkāk izskaidrojam šajā rakstā.
Konkurss
Viens no iemesliem, kādēļ apsverama paplašināšanās citos tirgos, ir tas, ka šajos reģionos var būt mazāka konkurence. Ieejot tirgū, kur ir mazāk konkurentu, uzņēmums var atšķirties un iegūt konkurences priekšrocības. Tas var būt īpaši svarīgi nišas uzņēmumiem, kas meklē jaunas iespējas un veidus, kā paplašināt savu uzņēmējdarbību. Mazākiem uzņēmumiem sākumā tas var šķist izaicinājums, jo tas ir saistīts arī ar papildu izmaksām, taču galu galā tas ir tā vērts.
SEO
Vēl viens iemesls apsvērt paplašināšanos citos tirgos ir iespēja uzlabot optimizāciju meklētājprogrammās (SEO). Tulkojot tīmekļa vietni mazāk izplatītās valodās, uzņēmums var mērķēt uz konkrētiem atslēgvārdiem un frāzēm, kas ir mazāk konkurētspējīgas, bet joprojām atbilst mērķauditorijai. Tas var uzlabot vietnes redzamību un palielināt tās apmeklētāju plūsmu.
Izmaksas
Turklāt, paplašinot darbību citos tirgos, var samazināties arī reklāmas izmaksas meklētājprogrammās (SEA). Tirgos, kur konkurence attiecībā uz atslēgvārdiem un frāzēm ir mazāka, var būt zemākas arī šo terminu solīšanas izmaksas. Tas var palīdzēt uzņēmumam ietaupīt naudu par reklāmu un uzlabot mārketinga pasākumu atdevi (ROI).
Clonable
Agrāk praktisku apsvērumu dēļ uzņēmumi varēja izvēlēties tulkot savas tīmekļa vietnes tikai visplašāk lietotajās Eiropas valodās. Tulkošanas un tīmekļa vietņu uzturēšanas izmaksas bieži vien bija augstas, un uzņēmumiem bija jābūt pārliecinātiem, ka ieguldīto līdzekļu atdeve būs pietiekama, lai attaisnotu ieguldījumus. Taču, parādoties tādiem rīkiem kā Clonable, ar kuriem var ļoti ātri un efektīvi kopēt, tulkot un uzturēt vietni vairāk nekā 25 valodās, šie praktiskie iemesli vairs nav tik būtiski.
Īsāk sakot, Eiropas uzņēmumam, kas vēlas strādāt pāri robežām, ir svarīgi apsvērt iespēju paplašināt savu darbību ne tikai Eiropas visplašāk izplatītajās valodās. Paplašinot darbību citos tirgos, ir daudz iespēju un priekšrocību, tostarp mazāka konkurence, labākas SEO iespējas un zemākas SEA izmaksas. Izmantojot tādus rīkus kā Clonable, uzņēmumi var viegli un efektīvi paplašināt savu pārklājumu un attīstīt uzņēmējdarbību jaunos un aizraujošos veidos.