🎉 Mēs esam palaiduši mūsu jauno WordPress spraudni! Lejupielādēt tagad

E-komercija Itālijā

Itālija ir viens no visstraujāk augošajiem e-komercijas tirgiem Eiropā. Tā kā itāļi sāka iepirkties tiešsaistē vēlāk, joprojām ir daudz vietas jauniem pakalpojumu sniedzējiem. Ar vairāk nekā 60 miljoniem iedzīvotāju tā ir interesants tirgus Nīderlandes uzņēmējiem. 2021. gadā ne mazāk kā 38 % Itālijas e-komercijas veidos pirkumi ārzemēs. Itāļiem ir svarīga piegāde: viņi sagaida bezmaksas piegādi dārgiem produktiem un pirms pirkuma veikšanas vēlas saņemt skaidru informāciju par piegādes izmaksām. To ņemiet vērā, uzsākot Itālijas interneta veikala vai tīmekļa vietnes izveidi.

Trust

Tā kā Itālijas e-komercija vēl ir salīdzinoši jauna, uzticēšanās joprojām ir zema. Daudzi patērētāji joprojām ir noraizējušies par iepirkšanās tiešsaistē drošību. Tāpēc ir svarīgi nodrošināt, lai jūsu interneta veikalā itāļu klienti justos droši. To var panākt, cita starpā:

  • Pareizā maksāšanas metode
  • Laba klientu apkalpošana, protams, itāļu valodā
  • Vienkāršs atgriešanas process
  • Teksts itāļu valodā

Jāatzīmē arī tas, ka Itālijas patērētāji ilgi domā par pārdošanu, pirms to apstiprina. Viņi to dara, piemēram, ievietojot preces iepirkumu grozā, bet vēl tās nepērkot. Tāpēc, ja paplašināties Itālijā, ir ieteicams savā vietnē iekļaut "vēlmju saraksta" iespēju.

3 populārākie pirkumi tiešsaistē ārzemēs:
  1. Ķīna

  2. Vācija

  3. Apvienotā Karaliste

3 galvenās produktu kategorijas:
  1. Apģērbi un apavi (31%)

  2. Elektronika (28%)

  3. Māja un dārzs (14%)

3 iecienītākie maksājumu veidi:
  1. Digitālais maks (Paypal, Allpay; 37%)

  2. Maksājumu karte (29%)

  3. Kredītkarte (24%)

Skaitļi: Pārrobežu Starptautiskās pasta sadarbības (IPC) veiktais e-komercijas pircēju pētījums.

Itālijas e-komercijas uzplaukums: iespējas pārrobežu pārdevējiem

Itālija ir trešā lielākā ekonomika Eiropā aiz Vācijas un Francijas, tajā dzīvo aptuveni 59 miljoni iedzīvotāju un tā ir viena no Eiropas Savienības, ESAO, G7 un G8 dibinātājām. Šī valsts ir arī lielākais luksusa preču tirgus Eiropā, kas, iespējams, nav pārsteigums, jo no Itālijas nāk tādi modes zīmoli kā Armani, Versace, Prada un Gucci, kā arī Ferrari, Buggati un Lamborghini automobiļu zīmoli. Valsts attīstās diezgan strauji, taču starp Itālijas dienvidiem un ziemeļiem ir lielas ekonomiskās atšķirības, jo ziemeļi ir bagātāki.

Pēdējos gados Itālijā ir strauji pieaugusi e-komercijas aktivitāte, un dažāda lieluma uzņēmumi pievēršas tiešsaistes tirdzniecībai, lai sasniegtu jaunus klientus. Šo tendenci nosaka vairāki faktori, tostarp aizvien pieaugošais interneta lietotāju skaits valstī un aizvien populārāka kļūst iepirkšanās no mobilajiem tālruņiem. 2022. gada janvārī 76,3 % iedzīvotāju (vecumā no 2 gadiem) bija piekļuve internetam (par 1,4 % vairāk nekā pērn).

Tā kā ir notikusi pāreja uz iepirkšanos tiešsaistē, pārrobežu tirgotājiem, kas vēlas paplašināt savu darbību Itālijā, tagad ir daudz iespēju. Valsts lielais iedzīvotāju skaits un augstais interneta un mobilo sakaru izplatības līmenis padara to par pievilcīgu tirgu e-komercijas uzņēmumiem.

Paredzams, ka līdz 2022. gadam e-komercijas tirgus apgrozījums sasniegs 55 miljardus eiro un katru gadu pieaugs par aptuveni 16,5 %, līdz 2025. gadā paredzamais tirgus apjoms sasniegs 87 miljardus eiro.

Paredzams, ka līdz 2025. gadam e-komercijas tirgū lietotāju skaits sasniegs 40,4 miljonus.

Kas jāņem vērā, veicot uzņēmējdarbību Itālijā?

Pārdodot preces Itālijā, uzņēmumiem jāņem vērā vairāki apsvērumi, piemēram, valsts PVN noteikumi un piegādes un atgriešanas noteikumi. Tomēr, rūpīgi plānojot un īstenojot, pārdošana Itālijā var būt ļoti veiksmīgs pasākums. Ja apsverat iespēju paplašināt savu e-komercijas biznesu Itālijā, šeit ir sniegti daži padomi, kas palīdzēs jums sākt:

1. Itālijas e-komercijas tirgus izpēte

Pirms sākat pārdošanu Itālijā, ir svarīgi izpētīt Itālijas e-komercijas tirgu. Tas palīdzēs jums izprast iespēju lielumu un apjomu, kā arī galvenos tirgus dalībniekus.

2. Izpratne par PVN noteikumiem.

Jums kā e-komercijas uzņēmumam ir jāpārzina PVN noteikumi un regulējums Itālijā. PVN Itālijā pašlaik ir noteikts 22% apmērā, un uzņēmumiem, lai varētu tirgoties tiešsaistē, ir jāreģistrējas, lai saņemtu PVN maksātāja numuru.

3. Izvēlieties pareizo platformu

Ir vairākas dažādas e-komercijas platformas, ko varat izmantot pārdošanai Itālijā. Ir svarīgi izvēlēties uzticamu un lietotājam draudzīgu platformu, kas piedāvā labu klientu atbalstu.

4. Tulkot / lokalizēt jūsu vietni

Veicot pārdošanu jaunā tirgū, ir svarīgi lokalizēt savu vietni. Tas nozīmē tulkot vietni vietējā valodā un valūtā. Jums arī jānodrošina, lai jūsu vietne atbilstu vietējiem noteikumiem. Tulkošanu var viegli sākt, izmantojot vietni Clonable, kur personalizācijas opcijas paneļa panelī ļauj jums visu personalizēt un pilnveidot.

5. Atrast uzticamu pārvadājumu partneri

Viens no svarīgākajiem apsvērumiem Itālijā ir atrast uzticamu pārvadājumu partneri. Tas ir īpaši svarīgi, ja pārdodat vērtīgus priekšmetus, jo jums ir jānodrošina, lai jūsu produkti tiktu piegādāti droši un laikus.

6. Veiciniet savu uzņēmumu

Kad esat izveidojis savu e-komercijas uzņēmumu, ir jāsāk to reklamēt. To var izdarīt dažādos veidos, tostarp izmantojot tiešsaistes reklāmu, sociālos plašsaziņas līdzekļus un sabiedriskos sakarus.

No mārketinga pasākumiem Itālija visvairāk līdzekļu iegulda SEO. Daļēji tas skaidrojams ar to, ka konkurence Itālijā joprojām ir salīdzinoši zema salīdzinājumā ar citām lielākajām Eiropas valstīm, piemēram, Vāciju un Apvienoto Karalisti, kā arī salīdzinājumā, piemēram, ar Nīderlandi.

7. Nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu

Jebkuram e-komercijas uzņēmumam ir svarīgi nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu. Tas jo īpaši attiecas uz pārdošanu jaunā tirgū, jo jums ir jāveido uzticība ar saviem itāļu klientiem.

Joprojām ir jautājumi?

Pēc tam aizpildiet tālāk norādīto veidlapu.

Saistītie emuāri: