🎉 Mēs esam palaiduši mūsu jauno WordPress spraudni! Lejupielādēt tagad

E-komercija Indonēzijā: kā izmantot tiešsaistes mārketingu, lai paplašinātu savu uzņēmējdarbību pasaules lielākajā arhipelāgā?

Indonēzija ir pasaulē lielākais arhipelāgs, kas sastāv no vairāk nekā 17 000 salu. Tajā dzīvo vairāk nekā 250 miljoni cilvēku, un tā ir ceturtā visblīvāk apdzīvotā valsts pasaulē. Indonēzija ir pievilcīgs tirgus e-komercijas uzņēmumiem, kas vēlas paplašināt savu darbību. Taču var būt sarežģīti zināt, ar ko sākt.

Šajā rakstā mēs aplūkojam e-komercijas situāciju Indonēzijā un sniedzam dažus padomus, kā paplašināt savu uzņēmējdarbību šajā milzīgajā un unikālajā tirgū.

E-komercijas vide Indonēzijā

E-komercijas vide Indonēzijā vēl ir tikai sākumstadijā. Tomēr tā strauji attīstās: paredzams, ka līdz 2025. gadam valsts interneta ekonomika sasniegs 130 miljardus ASV dolāru. Salīdzinājumam: Vācijas interneta ekonomikas vērtība 2021. gadā bija aptuveni 99 miljardi.

Problēmas

Tomēr, lai pilnībā izmantotu šo potenciālu, ir jārisina vairākas problēmas. Infrastruktūra ir viens no lielākajiem šķēršļiem. Indonēzija ir milzīgs arhipelāgs, un daudzas no tās salām ir nomaļas un grūti sasniedzamas. Tas apgrūtina un sadārdzina preču nosūtīšanu klientiem.

Trūkst arī uzticamas maksājumu infrastruktūras. Daudziem indonēziešiem nav piekļuves kredītkartēm vai debetkartēm, un galvenais norēķinu veids joprojām ir skaidra nauda. Tas uzņēmumiem apgrūtina tiešsaistes maksājumu pieņemšanu.

Visbeidzot, trūkst uzticības tiešsaistes uzņēmumiem. Daļēji tas ir saistīts ar augsto krāpšanas un krāpšanas gadījumu skaitu valstī. Tāpēc daudzi patērētāji vilcinās veikt pirkumus tiešsaistē.

Iespējas

Neraugoties uz šīm problēmām, Indonēzijas e-komercijas tirgus strauji attīstās. Pēdējo piecu gadu laikā interneta lietotāju skaits valstī ir vairāk nekā divkāršojies, un tiešsaistes pircēju skaits ir četrkāršojies. Indonēzija šobrīd ir sestais lielākais e-komercijas tirgus pasaulē. Uzņēmumam ir svarīgi to ātri izmantot un nostiprināt savas pozīcijas valstī, pirms to izdarīs citi.

3 populārākie pirkumi tiešsaistē ārzemēs:
  1. Ķīna

  2. Amerikas Savienotās Valstis

  3. Singapūra

3 galvenās produktu kategorijas:
  1. Apģērbi un apavi (31%)

  2. Elektronika un plašsaziņas līdzekļi (23%)

  3. Pārtika un aprūpe (16%)

3 iecienītākie maksājumu veidi:
  1. Skaidra nauda un e-maksājumi (28%)

  2. Bankas pārskaitījumi (27%)

  3. Kredītkartes (27%)

Skaitļi: dažādas tīmekļa vietnes

Padomi e-komercijas biznesa paplašināšanai Indonēzijā

1. Tirgus izpēte un izaicinājumu izpratne

Kā redzams, ir vairāki izaicinājumi, kas jārisina, lai gūtu panākumus Indonēzijas e-komercijas tirgū. Pirms sākat paplašināt savu uzņēmumu, ir svarīgi veikt izpēti un izprast šīs problēmas.

2. Atrodi nišu

Indonēzija ar vairāk nekā 250 miljoniem iedzīvotāju ir milzīgs un daudzveidīgs tirgus. Ir svarīgi atrast nišu, uz kuru vērst savus produktus vai pakalpojumus.

3. Izveidojiet spēcīgu zīmolu.

Lai gūtu panākumus Indonēzijā, ļoti svarīgs būs spēcīgs zīmols. Šī ir valsts, kurā uzticēšanās ir liela problēma, un uzņēmumiem ir smagi jāstrādā, lai vairotu patērētāju uzticēšanos.

4. Ieguldiet loģistikā.

Kā jau minējām, Indonēzija ir milzīgs arhipelāgs, un daudzas salas ir attālas un grūti sasniedzamas. Tas apgrūtina pārvadājumu loģistiku. Lai sasniegtu klientus, ir svarīgi ieguldīt līdzekļus labā piegādes un loģistikas infrastruktūrā.

5. Koncentrējieties uz mobilajām ierīcēm.

Indonēzijā dominējošā platforma ir mobilais telefons. Vairāk nekā 80 % interneta lietotāju šajā valstī piekļūst internetam, izmantojot mobilo tālruni. Tas nozīmē, ka jūsu tīmekļa vietnei un tiešsaistes veikalam jābūt ne tikai optimizētam mobilajām ierīcēm, bet mobilajām ierīcēm jābūt vadošajām visos pieņemtajos lēmumos.

6. Izmantojiet vietējās maksājumu metodes.

Kā jau minējām, Indonēzijā joprojām dominējošais maksāšanas veids ir skaidra nauda. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem ir jāpieņem vietējie maksājumu veidi, piemēram, bankas pārskaitījumi un e-maksājumi. Savienojiet savu interneta veikalu ar maksājumu sistēmu, kas piedāvā arī šīs sistēmas.

7. Tulkot saturu.

Paplašinot e-komercijas biznesu uz Indonēziju, ir svarīgi pielāgot saturu. Ar angļu valodu vien nepietiek. Tulkot savu interneta veikalu indonēziešu valodā, kas ir valsts oficiālā valoda. Tas arī radīs jūsu mērķauditorijai iespaidu, ka jūs uztverat viņus nopietni kā potenciālos klientus. Clonable var viegli palīdzēt jums to izdarīt.

8. Darbs ar partneriem.

Sadarbība ar vietējiem uzņēmumiem ir labs veids, kā uzsākt darbību Indonēzijas tirgū. Tas var palīdzēt pārvarēt dažas no mūsu minētajām problēmām, piemēram, uzticības trūkumu un vietējā tirgus neizpratni.

9. Ieguldiet līdzekļus mārketingā.

Tā kā e-komercijas tirgus Indonēzijā vēl ir tikai sākumposmā, ir svarīgi ieguldīt visa veida mārketingā, lai palielinātu sava zīmola atpazīstamību un piesaistītu apmeklētājus savai tīmekļa vietnei vai interneta veikalam.

10. Esiet pacietīgi.

Indonēzijas e-komercijas tirgus joprojām ir attīstības sākumposmā. Tas nozīmē, ka būs nepieciešams laiks, lai izveidotu veiksmīgu e-komercijas uzņēmumu. Ir svarīgi būt pacietīgam un koncentrēties uz ilgtermiņu.

Joprojām ir jautājumi?

Pēc tam aizpildiet tālāk norādīto veidlapu.

Saistītie emuāri: